Produktbildens betydelse

Färger / Permalink / 4
En bransch som verkligen verkar ha förstått produktbildens betydelse för marknadsföringen är färg tillverkarna.

Den senaste tiden har nyhetsbreven med vackra stylade produktbilder vällt in i min mailkorg (och säkert alla andra bloggares också). Detta resulterar såklart i att de snabbt syns på webben som är ett oslagbart snabbt medieverktyg. Smart såklart!

Dagens bilder kommer från Jotun som lanserar en ny färgkarta i sin Lady serie. Lägg märke till den snygga blekgrå kakelväggen på mittenbilden Tillägg: Herregud det är ju panel. Kakel hade varit snyggare ;-). Pricken över i.et i det här köket tycker jag!






Naturen inspirerar

Helger / Permalink / 1
Det sägs att det blir en traditionell inredningsjul i år. Jag har fått flera mail från tidningar som undrar om jag inte har några röda julreportage att sälja så trenden är klar . Skall bli spännande att se om de lyckats få tag på några till slut.

Nu är det fortfarande är långt kvar men jag kan ändå inte låta bli att visa de julfärger som jag själv kommer att inspireras av i år. Jag är inte mycket för rött ;-). Back to nature!

Bilder: Eget hopplock av pressbilder från Himla (bilder fr Island), Blossas nya kaffeglögg "Arabica" och Alcros nya naturkollektion AD Nature.




Till top