Produktbildens betydelse

Färger / Permalink / 4
En bransch som verkligen verkar ha förstått produktbildens betydelse för marknadsföringen är färg tillverkarna.

Den senaste tiden har nyhetsbreven med vackra stylade produktbilder vällt in i min mailkorg (och säkert alla andra bloggares också). Detta resulterar såklart i att de snabbt syns på webben som är ett oslagbart snabbt medieverktyg. Smart såklart!

Dagens bilder kommer från Jotun som lanserar en ny färgkarta i sin Lady serie. Lägg märke till den snygga blekgrå kakelväggen på mittenbilden Tillägg: Herregud det är ju panel. Kakel hade varit snyggare ;-). Pricken över i.et i det här köket tycker jag!






#1 - - Anonym:

Kakelvägg? Det är väl vanlig panelvägg....

#2 - - Charlotte Bladh:

Anonym: Helt rätt! Visst är det panel. Måste ha önsketänkt i morse och fantiserat om blekgrått kakel ;-). Det HADE varit snyggt!

#3 - - MISS ALICIA:

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår också en tävling!

#4 - - online resume:

mycket intressant artikel

Till top